autoExpert





autoExpert » СТО » Киевская обл. » Ніко-Центр Київ

Ніко-Центр Київ

Ніко-Центр Київ
СТО «Ніко-Центр Київ»
м. Київ, вул. Набережно-Лугова, 4
Тел.: (044) 205-33-32

Графік роботи:
Понеділок- неділя: 8:00 – 21:00
niko-centre-kiev.com.ua

СТО «Ніко-Центр Київ» відома багатьом власникам автомобілей марки Mitsubishi. Зручне розташування, повний обсяг робіт з технічного обслуговування ремонту автомобілів, висока якість виконання робіт та лояльність до клієнтів – це лише крапля у морі достоїнств цього автосервісу. Дізнатися детальніше про нюанси роботи станції технічного обслуговування нам допоміг директор технічного департаменту Олександр Валерійович Якимчук.

Ніко-Центр Київ

- Олександре Валерійовичу, надайте, будь ласка, трохи загальної інформації про СТО «Ніко-Центр Київ».
- СТО «НІКО-ЦЕНТР КИЇВ» працює з 1995 року, входить в структуру концерну «NIKO» і є офіційним дилером автомобілів Mitsubishi. На рахунку станції більше 500 000 відремонтованих автомобілів та більше 500 договорів з корпоративними клієнтами, такими як «АХА Страхування», «UNIQA», «Інго Страхування», «Княжа», «Провідна», «Перша Лізингова Компанія» та багатьма іншими.

Площа «НІКО-ЦЕНТР КИЇВ» становить 6 781 кв м, з них СТО – 2 084 кв м та автосалон – 554 кв м. СТО «НІКО-ЦЕНТР КИЇВ» нараховує декілька дільниць, серед яких є дільниця основного сервісу, передпродажної підготовки та встановлення аксесуарів і рихтувально-малярна дільниця. СТО нараховує 31 пост, з них 17 з підйомниками. Автосервіс обладнаний новітнім устаткуванням, а саме: чотирьохкамерним стендом розвалу-сходження 3D Hunter Hawk Eye Elite (перевірка розвалу-сходження на даному стенді займає 2,5 хвилини), дилерськими комп’ютерно-діагностичними приладами для обслуговування автомобілів Mitsubishi MUT – III Panasonic, стенди проточки гальмівних дисків PFM 9.0 (США), стенд шиномонтажу ТС 528 LL (Італія), стенд балансування коліс МВ WB 680 (Італія), стенди для промивки паливної системи Wynn's, прилад діагностики агрегатів без розбирання – ендоскоп, фарбувально-сушильна камера BLOWTHERM, автомат мийки пульверизаторів DRESTER 9000-TT-F (Швеція), поворотні рукави-пантографи для підведення повітря, відсмоктування пилу і подачі електроенергії HAMACH, рихтувальний стенд Autorobot, електронна система вимірювання геометрії кузова а/м CAR-O-LINER Car-O-Tronic (Швеція), споттери з вбудованим мікропроцесором CAR-O-LINER (Швеція), зварювальний напівавтомат CAR-O-LINER (Швеція), установки інфрачервоної сушки INFRARR та інше обладнання і інструмент таких провідних компаній як USAG, необхідний для проведення повного комплексу ремонтних робіт. Окрім цього, наше підприємство як дилерський центр має (згідно вимог імпортера) певний перелік спеціального інструменту.

Ніко-Центр КиївНіко-Центр КиївНіко-Центр Київ

Слід зазначити, що все устаткування СТО щорічно проходить перевірку, і ми маємо сертифікацію на проведення вимірювальних робіт від ДП «Укрметртестстандарт». Нашим пріоритетом є обслуговування автомобілів Mitsubishi, хоча в роботу беремо і автомобілі інших марок, в основному це стосується рихтувально-малярної дільниці.

- Як підтверджується кваліфікованість співробітників автосервісу?
- Штат підприємства складає 158 осіб. З них 100 осіб – це штат станції технічного обслуговування. Оскільки ми є офіційним дилером, у нас є вимоги від імпортера. Певна кількість нашого персоналу повинна проходити відповідне навчання та мати відповідні сертифікати. На сьогодні всі наші механіки мають рівень кваліфікації Step 1 і Step 2. Від даної кваліфікації залежить навіть рівень заробітної платні майстрів, що надає людям певної мотивації. До речі, керівник нашого гарантійного відділу має сертифікат рівня Step 3. В Україні є лише 4 фахівці такого рівня кваліфікації щодо обслуговування автомобілів Mitsubishi.

Ніко-Центр КиївНіко-Центр Київ

- СТО «Ніко-Центр Київ» працює як з приватними, так і з юридичними особами?
- Звісно, так. Ми маємо більш ніж 500 договорів з корпоративними клієнтами. Серед наших клієнтів є такі компанії, як «Dilmah Україна», «Перша лизінгова компанія», СК «Джонсон», також наше підприємство співпрацює з такими страховими компаніями, як «АХА Страхування», «UNIQA», «Інго Страхування», «Княжа», «Провідна» та інші.

- Який принцип роботи вашого автосервісу?
- СТО «НЦК» працює на максимальне задоволення клієнта від візиту до нас. Для того, щоб приділити увагу кожному нашому гостю, існує попередній запис на обслуговування. Адміністратор пропонує в зручний для клієнта час та день відвідати СТО. Запис формується у електронному вигляді, що дає можливість ефективно розподілити загрузку СТО.

При відвідуванні СТО клієнта зустрічає адміністратор, повідомляє, хто з майстрів приймально-здавальної дільниці буде приймати автомобіль. Приймаючи автомобіль на обслуговування, майстер-приймальник оформлює замовлення на ремонт, в якому фіксує всі побажання клієнта щодо робіт, які плануються проводити. Після оформлення документів майстер-приймальник передає автомобіль майстру цеху, який, виходячи з тих робіт, що плануються проводити, ставить автомобіль конкретному механіку. Під час виконання робіт механіком майстер цеху контролює процес. Всі етапи виконання робіт фіксуються у наряді, при цьому час проведення робіт відбивається штамп-годинами, за якими можна прослідкувати «подорож» автомобіля по СТО. При виявленні необхідності додаткових робіт це погоджується з клієнтом.

Ніко-Центр КиївНіко-Центр Київ

Під час перебування автомобіля у ремонтній зоні контроль за виконанням робіт проводить майстер цеху та начальник зміни. Замінені запчастини складуються до багажника автомобіля клієнта, для того, щоб він на власні очі міг пересвідчитися у необхідності їх заміни.

Клієнт, автомобіль якого знаходиться на СТО, при бажанні, може відвідати ремонтну зону в присутності майстра цеху або майстра-приймальника.
Для підняття рівня обслуговування наших клієнтів усі дзвінки, без винятку, приймаються адміністраторами. Для цього цілодобово працює кул-центр, який приймає інформацію по телефону та передає адміністраторам СТО, які, в свою чергу, у найближчий час зв’язуються з клієнтами.

Для зручності клієнтів електронний запис на обслуговування транслюється в он-лайн режимі на екрані у рецепшині СТО.

Після виконання робіт майстер-приймальник передає готовий автомобіль клієнтові, пояснюючи, які роботи були проведені і які є рекомендації на майбутнє.

Ніко-Центр КиївНіко-Центр Київ

- Які запчастини клієнт має можливість придбати на СТО?
- У нас є склад та магазин автозапчастин, де кожен клієнт може придбати усе необхідне для автомобіля Mitsubishi: як запчастини, так і усі види рідин та мастил, що застосовуються на автомобілях Mitsubishi. Для автомобілів інших марок клієнт може замовити запчастини, їх ми доставимо у найкоротший час. Також є магазин аксесуарів Mitsubishi для справжніх прихільників цієї марки.

- Яка гарантійна політика підприємства?
- На нові автомобилі ми надаємо гарантію 3 роки або 100 000 кілометрів пробігу. На роботи по постгарантійному обслуговуванню гарантійні терміни різні та залежать від типу робіт. Роботи виконуються і контролюються згідно з нормативними документами («Технічні умови» ДСТУ 2322-93, «Засоби транспортні дорожні» ДСТУ 3649-97).

- Як Ви можете охарактеризувати ваші ціни на обслуговування?
- Відверто кажучи, ціни на роботи у нас навіть нижчі, ніж у гаражних СТО. До нас досить часто звертаються клієнти зі своїми запчастинами, тому що обслуговуватись у нас їм виходить дешевше, ніж в іншіх місцях. Якість робіт теж має значення. Не зважаючи на те, що рихтувально-малярні роботи у нас орієнтовані на страхові компанії, 40% клієнтів цієї дільниці – приватні особи, які ремонтують свої автомобілі за власні кошти. Також на ТОВ «НІКО-ЦЕНТР КИЇВ» існує програма лояльності, де кожен клієнт може скористатись наступними перевагами:
- гнучка, прозора та зрозуміла комплексна система отримання та накопичення знижок для купівлі та обслуговування автомобіля на СТО, придбання запасних частин, мастил та аксесуарів;
- повноцінне функціонування програми лояльності у дилерських підприємствах «НІКО» на території всієї України;
- пільгові умови користування послугами компаній групи «НІКО» (страхування).
Відмінною рисою даної програми лояльності є те, що її учасником може стати не лише покупець нового автомобіля, а будь-який автовласник, який має бажання обслуговувати свій автомобіль в мережі сервісних станцій «НІКО».

Ніко-Центр Київ

- Які умови існують на станції для клієнтів, що бажають відпочити протягом часу обслуговування машини?
- До послуг клієнтів у нас є кімната відпочинку і кафе. Кафе побудовано таким чином, що скрізь скло можна спостерігати за ходом обслуговування автомобіля. Тому багатьом клієнтам подобається відпочивати саме там.

- Які особливості існують у СТО «Ніко-Центр Київ»?
- В першу чергу, це час, протягом якого ми присутні на ринку послуг, кількість автомобілів, які у нас обслуговуються, лояльність до клієнтів, новітнє обладнання та постійне підвищеня кваліфікація наших співробітників, незалежно від рівня сетрификації та посади. Також ми намагаємось підходити до кожного клієнта індивідуально. Ми влаштовуємо різноманітні акції для наших клієнтів та їх сімей. Наприклад, до Дня святого Миколая ми влаштовували екскурсію по нашому комплексу для діточок. Для дорослих ми дуже часто влаштовуєто тест-драйви. Взагалі, у нас дуже багато різноманітних заходів інформаційно-розважального характеру, які надають нам можливіть ближче спілкуватись з нашими клієнтами.

Перелік виконуваних робіт:
• Комп’ютерна діагностика
• Регулювання розвалу-сходження
• Кузовний ремонт
• Фарбування
• Антикор
• Ремонт ходової частини
• Ремонт паливної системи
• Ремонт двигуна
• Ремонт МКПП
• Ремонт АКПП
• Ремонт електрики
• Ремонт кондиціонера
• Заміна скла
• Установка сигналізаціі
• Шумоізоляція

СТО «Ніко-Центр Київ» на мапі:
.


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 (голосов: 1)


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Архив

Февраль 2018 (21)
Январь 2018 (10)
Декабрь 2017 (26)
Ноябрь 2017 (28)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (26)


Для размещения рекламы обращайтесь в рекламный
отдел по телефону:

+38 (067) 537-82-42