DataLife Engine > Вантажний сервіс, Оснащення СТО > JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку

JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку


9-04-2015, 15:47. Разместил: Anatoliy Vasilchenko
Діагностичній сканер потрібен як сервісам широкого профілю, так і спеціалізованим. Зважаючи на вузький спектр робіт таким сервісам необхідний прилад, який задовольнить їхні потреби з обслуговування усіх марок транспорту, а в деяких випадках - навіть не автотранспортної техніки. Про те, чому на вантажному сервісі «TIR-дизель сервіс Тернопіль» зупинили свій вибір на діагностичному приладі JalTest, розповів директор підприємства Орест Омецінський.

JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку

Наш сервіс спеціалізований - ми не займаємося автоелектрикою, трансмісіями, пневматикою та підвіскою. Наш профіль - суто дизельна паливна апаратура, тому для нас діагностичний прилад JalTest деякою мірою навіть занадто потужний. Усі його можливості ми не використовуємо на сто відсотків - лише те, що стосується двигуна й паливної апаратури.

В дизельній справі вхідна діагностика має бути обов'язково, хоча й існують спеціальні стенди - тому що для роботи на них інжектори або насос треба демонтувати. А ми підключаємося сканером й відразу бачимо, чи є проблема з підкачкою низького тиску, чи адекватні показники температури двигуна, масла, навколишнього середовища, тиску турбіни, або як двигун поводить себе на різних режимах роботи - є дуже багато різних параметрів і тестів. Це допомагає встановити з великою достовірністю джерело проблеми - насос, конкретна форсунка, кут випередження вприску, електронна проблема тощо.

Звісно, коли ми приймаємо машину та підключаємо прилад, то бачимо усі помилки та несправності, що записані в блоці управління, і кажемо водієві, що, наприклад, по пневматиці помилка або датчик ABS не працює, тому власник вже буде знати, що йому ще потрібно відремонтували.

Що ж до нашої спеціалізації, то у 85% найбільш розповсюджених випадків JalTest нас цілком задовольняє, а в інших - консультуємось із кимось.

Технічна підтримка приладу JalTest, яку надає «Ізотоп Прибор Сервіс» - пристойна. Завжди є до кого зателефонувати щодо технічної підтримки - досвідчений та уважний керівник компанії Юрій Яценко відкритий до спілкування. Також дуже допомагають навчальні семінари, які проводить «Ізотоп Прибор Сервіс», бо ми спілкуємося з колегами - іншими дизелістами, обмінюємося контактами та можемо й потім ділитися досвідом. І взагалі, навчальна робота добре організована: не так, що сіли в кабінеті й розказують, а все відбувається на діючих автопідприємствах, на діючих машинах і з реальними проблемами.

Це дуже важливо - коли не тільки теорія, а й на практиці можна спробувати, помацати руками. Ми були на семінарах у Львові кілька разів, у Києві, в Одесі.

Єдине, що як для нас, то платня за оновлення видається дещо зависокою. Може, для тих, хто використовує усі можливості сканера JalTest - калібрування усякі робить, блоки перепрошиває та інше, вона й нормальна. Ми ж як з моменту покупки приладу отримали програмне забезпечення, так нам досі цього достатньо для роботи, а згодом, може, й нову версію приладу придбаємо, з актуальним програмним забезпеченням. Якби діагностика коштувала 50 євро, як в Польщі, а не 15, як у нас, то звичайно, питань би не було.

Мультимарочний сканер в роботі необхідний, хоча, коли ми робимо дороговартісний ремонт паливної апаратури, то діагностику взагалі не враховуємо, для клієнта - це як необхідна умова. Звісно, окрім JalTest в нас ще є дилерський прилад DAF, але ми його дуже рідко використовуємо, тому що, як я казав, 85 відсотків несправностей, що є типовими, JalTest визначає, й нема навіть потреби в тому дилерському приладі.

Мультипінові кабелі JalTest в основному використовуємо у нетипових ситуаціях, для прикладу - на автомобілях DAF CF 65, або коли необхідно підключитись до нестандартної техніки - великих дизель-електростанцій, екскаваторів, комбайнів, специфічних сільськогосподарських машин, оскільки підключення відбувається виключно через діагностичний роз'єм двигуна. Американські мотори на різних віялках, транспортерах та іншій неавтомобільній техніці також можемо дивитись. Сподіваємося, що в наступній версії буде більше можливостей щодо комбайнів, тракторів, John Deere, наприклад. Але загалом можливостями JalTest ми задоволені, бо серед мультимарочних сканерів вважаємо його найкращим.

Опубликовано в журнале autoExpert №4-5 2014

Вернуться назад