autoExpert


autoExpert » СТАТЬИ » Грузовой сервис » JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку

JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку

Діагностичній сканер потрібен як сервісам широкого профілю, так і спеціалізованим. Зважаючи на вузький спектр робіт таким сервісам необхідний прилад, який задовольнить їхні потреби з обслуговування усіх марок транспорту, а в деяких випадках - навіть не автотранспортної техніки. Про те, чому на вантажному сервісі «TIR-дизель сервіс Тернопіль» зупинили свій вибір на діагностичному приладі JalTest, розповів директор підприємства Орест Омецінський.

JalTest. Широкі можливості у вузькому напрямку

Наш сервіс спеціалізований - ми не займаємося автоелектрикою, трансмісіями, пневматикою та підвіскою. Наш профіль - суто дизельна паливна апаратура, тому для нас діагностичний прилад JalTest деякою мірою навіть занадто потужний. Усі його можливості ми не використовуємо на сто відсотків - лише те, що стосується двигуна й паливної апаратури.

В дизельній справі вхідна діагностика має бути обов'язково, хоча й існують спеціальні стенди - тому що для роботи на них інжектори або насос треба демонтувати. А ми підключаємося сканером й відразу бачимо, чи є проблема з підкачкою низького тиску, чи адекватні показники температури двигуна, масла, навколишнього середовища, тиску турбіни, або як двигун поводить себе на різних режимах роботи - є дуже багато різних параметрів і тестів. Це допомагає встановити з великою достовірністю джерело проблеми - насос, конкретна форсунка, кут випередження вприску, електронна проблема тощо.

Звісно, коли ми приймаємо машину та підключаємо прилад, то бачимо усі помилки та несправності, що записані в блоці управління, і кажемо водієві, що, наприклад, по пневматиці помилка або датчик ABS не працює, тому власник вже буде знати, що йому ще потрібно відремонтували.

Що ж до нашої спеціалізації, то у 85% найбільш розповсюджених випадків JalTest нас цілком задовольняє, а в інших - консультуємось із кимось.

Технічна підтримка приладу JalTest, яку надає «Ізотоп Прибор Сервіс» - пристойна. Завжди є до кого зателефонувати щодо технічної підтримки - досвідчений та уважний керівник компанії Юрій Яценко відкритий до спілкування. Також дуже допомагають навчальні семінари, які проводить «Ізотоп Прибор Сервіс», бо ми спілкуємося з колегами - іншими дизелістами, обмінюємося контактами та можемо й потім ділитися досвідом. І взагалі, навчальна робота добре організована: не так, що сіли в кабінеті й розказують, а все відбувається на діючих автопідприємствах, на діючих машинах і з реальними проблемами.

Це дуже важливо - коли не тільки теорія, а й на практиці можна спробувати, помацати руками. Ми були на семінарах у Львові кілька разів, у Києві, в Одесі.

Єдине, що як для нас, то платня за оновлення видається дещо зависокою. Може, для тих, хто використовує усі можливості сканера JalTest - калібрування усякі робить, блоки перепрошиває та інше, вона й нормальна. Ми ж як з моменту покупки приладу отримали програмне забезпечення, так нам досі цього достатньо для роботи, а згодом, може, й нову версію приладу придбаємо, з актуальним програмним забезпеченням. Якби діагностика коштувала 50 євро, як в Польщі, а не 15, як у нас, то звичайно, питань би не було.

Мультимарочний сканер в роботі необхідний, хоча, коли ми робимо дороговартісний ремонт паливної апаратури, то діагностику взагалі не враховуємо, для клієнта - це як необхідна умова. Звісно, окрім JalTest в нас ще є дилерський прилад DAF, але ми його дуже рідко використовуємо, тому що, як я казав, 85 відсотків несправностей, що є типовими, JalTest визначає, й нема навіть потреби в тому дилерському приладі.

Мультипінові кабелі JalTest в основному використовуємо у нетипових ситуаціях, для прикладу - на автомобілях DAF CF 65, або коли необхідно підключитись до нестандартної техніки - великих дизель-електростанцій, екскаваторів, комбайнів, специфічних сільськогосподарських машин, оскільки підключення відбувається виключно через діагностичний роз'єм двигуна. Американські мотори на різних віялках, транспортерах та іншій неавтомобільній техніці також можемо дивитись. Сподіваємося, що в наступній версії буде більше можливостей щодо комбайнів, тракторів, John Deere, наприклад. Але загалом можливостями JalTest ми задоволені, бо серед мультимарочних сканерів вважаємо його найкращим.

Опубликовано в журнале autoExpert №4-5 2014

«Изотоп Прибор Сервис» - дистрибьютор CoJali в Украине и правообладатель на торговую марку JalTest на территории Украины
г. Киев, ул. Семашко 13, оф. 408
тел.: (044) 233-46-81, (050) 457-77-70
е-mail: jaltest-ua@mail.ru
www.jaltest-diagnostik.com, www.jaltest.ua


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 (голосов: 0)


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Спецвыпуски

Календарь

«    Июнь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Опрос

Направление вашего бизнеса

Продажа автомобилей
Автосервис
Оптовая торговля автокомпонентами
Автомагазин
Автоперевозки
Другое


Архив

Июнь 2018 (12)
Май 2018 (21)
Апрель 2018 (26)
Март 2018 (26)
Февраль 2018 (21)
Январь 2018 (9)


Для размещения рекламы обращайтесь в рекламный
отдел по телефону:

+38 (067) 537-82-42