DataLife Engine > Ринок коліс та шин > Концепція безпеки

Концепція безпеки


31-10-2011, 23:50. Разместил: anna.marchenko
«Не можна досягати мобільності ціною здоров’я і життя людей,» - проголошено в Резолюції Генеральної асамблеї ООН 58/289 від 14.04.2004 «Поліпшення глобальної безпеки дорожнього руху».

Концепція безпеки


Людина, її життя, здоров’я і безпека, відповідно до Конституції України, визнані найвищою соціальною цінністю в нашій державі. Однак, порівняно з країнами Європи, стан безпеки дорожнього руху в Україні можна охарактеризувати як вкрай незадовільний через високий рівень смертності та дорожньо-транспортного травматизму. Щорічно тисячі громадян нашої держави гинуть, стають інвалідами, що спричиняє глибокі душевні страждання мільйону громадян – окрім потерпілих, їх близьким та родичам.

В Україні відношення кількості загиблих у ДТП на 1 млн. автомобілів у 7 разів більше ніж в ЄС і США і у 10 разів більше ніж у Японії. Кількість загиблих на 1 млрд. автомобіле-кілометрів в Україні – 97, в Німеччині – 14 (у 7 разів меншу), в Швеції – 8 (у 12 разів менше). Тяжкість наслідків ДТП в Україні в 1,5 - 5 разів вища.

Кількість загиблих у ДТП в Україні становить 13% від загиблих у дорожніх подіях усієї Європи, тоді як кількість автомобілів – лише 2% від усього європейського автомобільного парку. Ймовірність потрапити в дорожньо-транспортну пригоду зі смертельним наслідком в Україні через поганий стан дорожнього полотна та недисциплінованості водіїв у п’ять разів вища, ніж у західноєвропейських країнах.

Керування транспортом у нетверезому стані призводить до близько 5 % ДТП. А який відсоток ДТП в результаті експлуатації автошин, що не відповідають вимогам законодавства? На жаль більший!

Євросоюз розробив нові правила й норми, що стосуються маркування шин. Увесь пакет був схвалений Європейською асоціацією виробників гумовотехнічних виробів і каучуку (ETRMA). Згідно з новими правилами, за їзду на літніх шинах по снігу, льоду або сніговій каші, накладається штраф у розмірі 40 євро, а якщо водій на літній гумі створив тільки перешкоду руху (не говорячи за ДТП) транспортного потоку, сума штрафу зростає в 2 рази до 80 євро.

Для безпечної їзди взимку глибина канавок не повинна бути меншою 4 мм. У шині зі зносом більше 4 мм різко знижуються характеристики опору слашпленінгу та її зимові властивості, що вкрай небезпечно при її подальшій експлуатації взимку. Тому в Німеччині з 2012 року законом вимагається зимою автомобіль експлуатувати тільки на зимових автошинах з залишковою глибиною протектора не менше 4 мм (замітьте, не як в Україні – 1,6 мм).

Згідно з новим німецьким законом, водії можуть використовувати будь-які шини з маркуванням M + S, і багато експертів говорять, що це ще не визначає справжність зимової шини, придатні для їзди по снігу або льоду. Деякі шини з Китаю з маркуванням M + S абсолютно не годяться для зимових умов.

Позиція Німеччини та інших європейських держав до вимог щодо експлуатації своїх автомобілів в зимовий період тільки на зимових автошинах та нерозумна митна і податкова політика України безперечно призведе до дефіциту у 2011-2012 рр. зимових автошин на українському ринку. Поєднання нових правил щодо обов'язкової установки зимових шин вже привело в Німеччині та в інших європейських країнах до дефіциту автошин.

Керувати автомобілем у зимовий час нескладно в контрольованих умовах. Шини повинні бути такими, щоб водій зміг отримувати задоволення від їзди. Крім комфорту, зимова шина повинна забезпечити безпеку і відмінне зчеплення на той випадок, якщо раптом зміниться погода або дороги різко покриються льодом. За ступенем важливості слід порівняти ці характеристики шини з подушкою безпеки в автомобілі – гарантована готовність спрацювати в той момент, коли це життєво необхідно.

Отож, компания "Навигатор"("Навігатор") пропонує вам вчасно придбати в нас автошини відомих світових виробників та бажає безпечної зимової їзди!

Вернуться назад