autoExpert


autoExpert » СТАТЬИ » Автокомпоненты » DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнта

DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнта

Компанія DS-AUTODISTRIBUTION відома завдяки стабільним поставкам запчастин на широке коло автомобілів, зокрема – на ВАЗ, Daewoo і Dacia. Широкий асортимент, оперативна доставка і взаєморозуміння з клієнтами дозволили їй завоювати свою нішу на ринку, ставши одним із значних гравців серед постачальників автозапчастин. На питання autoExpert'а відповів директор DS-AUTODISTRIBUTION Дмитро Дилин.

DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнта

– Криза боляче вдарила по автомобільному сектору і не оминула продаж запчастин. Пане Дмитре, які заходи було вжито у вашій компанії?
– Треба відзначити, що ринок запчастин неоднорідний, і різні його сегменти по-різному пережили кризу. Найбільше «постраждав» сегмент запчастин до імпортних автомобілів через курсові стрибки і значне падіння купівельної спроможності населення. Наш сегмент – запчастини до вітчизняних автомобілів і недорогих іномарок – постраждав найменше. Він розрахований на тих, хто не купляє нові автомобілі, а ремонтує старі, і суттєво зекономити на тому ремонті вже неможливо, на відміну від дорогих іномарок, що можуть якийсь час обійтися без сервісного обслуговування.

Не можу сказати, що ми геть не відчули кризи, але запас міцності бізнесу дозволив не просто її пережити, а й навпаки зробити значні кроки уперед. Приміром, замість того, щоб згортати якісь напрямки, шукати шляхи для економії ресурсів, ми вкладали кошти у розвиток свого портфелю брендів, у власних працівників, у створення зручного й ефективного програмного забезпечення (клієнтських програм і он лайн-продуктів). Зрештою, криза закінчується і життя стабілізується, а паніка у скрутний період лише руйнує бізнес. Ми обрали інший шлях, і він себе виправдав.

DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнта

– Розкажіть, будь ласка, які групи товарів є для вас пріоритетними на сьогодні?
– Загалом, будь-який товар ми маємо щонайменше у двох (як, наприклад, аксесуари), а решту – у трьох групах: дорогий, середній і дешевий сегмент. Товари номер один для нас – це запчастини до автомобілів ВАЗ, Daewoo, Dacia і на китайські авто. Один з окремих напрямків роботи – оригінальні запчастини для цих марок. У своєму асортименті ми зібрали велике розмаїття брендів – імпортних, російських, українських. Зрештою, як я вже казав, він базується на запчастинах для недорогих автомобілів, для яких кілька брендів ми пропонуємо на ексклюзивних засадах, а решту імпортних – в якості додаткових позицій.

Щодо пріоритетів серед окремих брендів, ми віддаємо перевагу Prima, Master-Sport, Craft і Dacia Asam. Продукцію цих брендів ми ексклюзивно представляємо в Україні. Filtron, Tesla, NGK, MANN, PowerGrip, Bosch та багато інших брендів продаємо як офіційні дилери. Хоча для своїх клієнтів можемо на замовлення закупити запчастини будь-яких брендів на будь-які марки авто. Так само пропонуємо мастила і автохімію українського («ВАМП»), російського («ГазПромНефть») та імпортного (Castrol, Shell) виробництва.

– Як була створена компанія?
– Роком народження DS-AUTODISTRIBUTION ми вважаємо 1992-й рік, коли почав працювати наш колектив, що на той момент складався усього з п'яти осіб. Тоді ми робили акцент на російських запчастинах, згодом почали імпорт товару з Європи. Наразі маємо три філії зі складами по Україні (Київ, Львів, Ужгород), а також мережу регіональних дилерів. Наш бізнес – це результат сумлінної праці багатьох людей, котрі вклали у компанію свій досвід, енергію та сили. Саме завдяки людям ми розвиваємо нові напрямки і підтримуємо сталі стосунки з нашими клієнтами. До речі, навіть у період кризи наш колектив не зменшився, а навпаки навіть збільшився, прийнявши до лав нових членів команди DS-AUTODISTRIBUTION.

– Хто є вашими клієнтами?
– У сегменті запчастин на іномарки ситуація така, що дистриб'ютор дає станції техобслуговування власну програму замовлення запчастин, і магазин опиняється на узбіччі. Але в нашому сегменті вітчизняних автомобілів і найдешевших іномарок основні клієнти – саме автомагазини і оптові фірми, які надалі вже продають товар станціям. Кажуть, що, нібито, магазини мають відмерти, але не в цьому сегменті! Якщо автомобіль ремонтується у гаражі або власноруч (а це майже всі вітчизняні авто), то запчастини купуються на ринку або в магазині. Ринки можуть бути витіснені хіба податками або законодавчо, тоді вони самі перетворяться на магазини, наприклад, у форматі супермаркету. Але зрештою, власники таких автомобілів звикли до цього каналу продажів і навряд чи в найближчим часом щось зміниться у їхній психології.

– Якою є ваша політика у налагодженні дилерської мережі і побудови стосунків з клієнтами?
– Щодо роботи дилерів – нас цікавить план і продажі. Якщо план виконується, ми всіляко підтримуємо свого дилера, допомагаємо йому усіма можливими способами. Якщо мова іде про магазини – так само намагаємось знайти спільну мову і навіть у випадку, коли щось не продається – шукаємо прийнятний варіант, пропонуємо поміняти на якийсь інший товар. Проводимо безліч акцій, що стимулюють обсяг продажів із бонусами у вигляді рекламної продукції або додаткової кількості товару.

Головне – нам довіряють клієнти, тому купляють у нас продукцію. Нема довіри – нема бізнесу. Дуже багато у цій справі залежить від особистих контактів з клієнтом, адже навіть якщо випадково можна знайти нижчу ціну, довготривалі стосунки важать більше тимчасової вигоди. Ми же, зі свого боку, підтримуємо надширокий асортимент, завдяки якому можемо задовольнити будь-яке побажання клієнта. Йому не доводиться деінде шукати необхідну запчастину, навіть якщо це імпортні бренди, які не є нашою спеціалізацією. Завдяки налагодженій логістиці, і запчастини, і автохімія, і аксесуари доступні для клієнта в одному місці з гарантією оперативної доставки. В нас є філія зі складом у Києві, дилери в різних регіонах, тож ми готові забезпечити доставку по Україні протягом одного дня. Так само завдяки складу у Закарпатті ми швидко реагуємо на зміни в асортименті виробника, оперативно завозимо новинки, які одразу розходяться по складах наших дилерів. І будь-який з дилерів може звернутися особисто до мене у разі будь-яких проблем.

– Чи відчуваєте ви конкуренцію по бренду Dacia Asam?
– Ні, в цьому сегменті присутній лише китайський товар, але він не є достойним конкурентом через низьку якість. На всю продукцію Dacia Asam ми отримали в Україні сертифікати якості і можемо за це поручитися. Щодо оригінальних запчастин Dacia – вони, звичайно, дуже дорогі, різниця в ціні складає до 200%. Тож, фактично, конкурентів у цього бренду в Україні немає. Він займає свою середню нішу, спокушаючи навіть дилерські сервіси, адже вони так само розуміють, що румунський виробник за якістю не гірший, а в ціні значно виграє. Враховуючи покращення іміджу цієї автомобільної марки після злиття з Renault та нормальні показники продажів автомобілів навіть під час кризи – цей бренд запчастин ми вважаємо надзвичайно перспективним. До речі, під ним випускається продукція не лише для самої Dacia, а й для Daewoo, і для деяких іномарок.

– Наскільки актуальні в Україні запчастини до «китайців»?
– На ринку відчувається незадоволений попит на запчастини до китайських автомобілів. Вловивши цю тенденцію, ми налагодили постачання оригінальних запчастин з Китаю. Вони мають свого клієнта, адже автомобілі в будь-якому разі ламаються і потребують ремонту, при цьому навіть самі автодилери досі не вирішили проблему постачання запасних частин.

– Чи надаєте ви гарантію на свою продукцію?
– Це – обов'язковий момент, клієнт повинен мати гарантію! Нам її надають постачальники, ми, у свою чергу, надаємо ту саму гарантію своїм клієнтам. Допомагаємо порадами або міняємо запчастини за рекламаціями, якщо вони не виходили призначений термін, якщо виявлено заводський брак. Відмовляємо лише у випадку очевидних механічних пошкоджень. Самі приймаємо рішення, а вже потім розбираємось із своїм постачальником, і в нас ще не було випадку, щоб постачальник не прийняв рекламацію. Але головне – наш клієнт не має страждати.

DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнта

Дмитро Дилин: «Наш бізнес - це результат сумлінної праці багатьох людей, котрі вклали у компанію свій досвід, енергію та сили»


Новинка від фірми DS-AUTODISTRIBUTION!
DS-AUTODISTRIBUTION. Зустрічний рух до клієнтаASAM S.A. є одним з провідних румунських виробників вузлів і запасних частин для машино- і автобудування. Заснована ще 1924 року, компанія почала працювати над виробництвом запчастин до Daewoo i Dacia у 1992 році. Увійшовши згодом до Групи компаній Conex, вона значно модернізувала виробництво, вийшла на новий рівень якості і розширила асортимент продукції. Виробництво ASAM включає сучасну автоматизовану ливарну лінію та індукційні печі з контролюємою атмосферою. Лабораторії акредитовані RENAR. Під маркою ASAM виробляються та реалізуються деталі рульового управління, зчеплення, вузлів гальмівних систем та ін. З 2003 ASAM сертифіковано TUV ISO 9001:2000. Сертифікат ISO TS 16949 дає ASAM право на постачання продукції на конвеєри автовиробників.


Олександр Кельм


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 (голосов: 0)


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Архив

Ноябрь 2017 (16)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (26)
Август 2017 (44)
Июль 2017 (29)
Июнь 2017 (26)


Для размещения рекламы обращайтесь в рекламный
отдел по телефону:

+38 (067) 537-82-42