autoExpert





autoExpert » АВТОНОВОСТИ » События » 50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною

50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною

У 1967 році Bosch вперше представив електронну систему бензинового впорскування. Скорочення витрат палива і збільшення потужності на початку спричинило зростання вартості автомобіля на 10%.
Проте система впорскування Jetronic підвищила ступінь довіри до автомобільної електроніки


50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною

Герлінген, Німеччина. Це було секретною місією. Ніхто в автомобільній індустрії не повинен був дізнатися про революційну технологію, над якою працювали інженери Bosch. Коли співробітники компанії придбали у 1959 році автомобіль для проведення випробувань нової системи, він був заявлений як звичайний транспорт для корпоративного парку. У реальності ж авто було переобладнане і слугувало випробувальною установкою при розробці електронної системи бензинового впорскування. За словами інженера Хайнріха Кнаппа, щоразу перед проходженням чергового планового ТО автомобіль повертали у первинний стан, і до його двигуна встановлювався карбюратор, щоб автовиробник не міг нічого запідозрити.

Херманн Шоль відігравав ключову роль у створенні електронних систем впорскування палива, починаючи з 1962 року. На сьогодні він є почесним членом правління компанії Bosch і згадує: «Коли ми представляли систему у 1964-ому, компанія Volkswagen, як і практично усі інші автовиробники, яких ми намагалися переконати у цінності нашої розробки, була налаштована скептично». На початку інженерних робіт у розпорядженні Bosch був тільки один тестовий автомобіль. Замовник відвів компанії лише два роки, щоб підготувати систему до запуску у виробництво. Нова технологія суттєво випереджала свій час. Нічого подібного у серійному виробництві ще не було. «Автовиробникам довелось взяти на себе деякі ризики», – згадує Херманн Шоль.

Краща продуктивність, менші витрати палива – два потужних аргументи
50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною14 вересня 1967 року Bosch представив на міжнародному автосалоні у Франкфурті систему впорскування палива з електронним керуванням Jetronic. Вже того ж року вона з’явилася на американському ринку на новій моделі VW, щоб дозволити їй виконати нові жорсткі екологічні вимоги. В Європі система Jetronic стала доступною лише у 1968 році. Причому автомобілі з електронним впорскуванням коштували приблизно на 10% дорожче аналогічних моделей з карбюратором. Не дивно, що спочатку вона не отримала популярності серед покупців. Не зважаючи на це, автовиробники швидко розпізнали дві ключові переваги системи Jetronic – менші втрати палива і потенціал для нарощування потужності двигуна. Тому, починаючи з 1969 року, BMW, Citroen, Jaguar, Lancia, Mercedes-Benz, Opel, Renault, Saab і Volvo розпочали впроваджувати цю систему у своїх преміальних і спортивних моделях.

Зрештою електронне керування отримало перемогу у боротьбі технологій створення суміші палива і повітря. Лише за допомогою електроніки можна було домогтися відповідності усе більш жорстким вимогам зі скорочення витрат палива і екологічним нормам. Новітня система впорскування підготувала підґрунтя для розробки більшості інших технологій, у яких Bosch вкотре виступав лідером. ABS, TravelPilot, ESP, керування подушками безпеки і навіть автоматизовані і підключені до мережі автомобілі майбутнього – без проривної технології Jetronic довіра до електроніки не зростало б настільки стрімко, а більшість сучасних автомобільних систем так і залишились би нездійсненною мрією.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com.

Теги: Bosch, БОШ

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 (голосов: 0)


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Архив

Декабрь 2017 (12)
Ноябрь 2017 (28)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (26)
Август 2017 (44)
Июль 2017 (29)


Для размещения рекламы обращайтесь в рекламный
отдел по телефону:

+38 (067) 537-82-42