autoExpert




autoExpert » АВТОНОВОСТИ » Автопром » Україна. Ринок легкових автомобілів у 2011 році може значно збільшитися. Думка експерта

Україна. Ринок легкових автомобілів у 2011 році може значно збільшитися. Думка експерта

Директор з маркетингу групи компаній (ГК) "АІС" (Київ) Сергій Боровик вважає, що первинний український ринок легкових автомобілів в 2011 році збільшиться в середньому на 24% в порівнянні з 2010 роком - до 200 тис. одиниць.

На думку Боровика, аналогічний прогноз можна віднести і до ринків комерційних і вантажних автомобілів.

"Безумовно, ми не очікуємо багаторазового збільшення продажів автомобілів у наступному році, однак за попередніми обережними прогнозами, зважаючи на очікування зростання ВВП, а також позитивний вплив основних макроекономічних показників (збільшення інвестицій, зростання бюджетних витрат, зростання обсягу вантажоперевезень), ринок легкових авто повинен зрости на 24%", - заявив експерт і додав, що прогноз буде залежати і від політичних чинників, і від впливу Податкового кодексу.

"Поки ж можна говорити тільки про те, що Податковий кодекс вніс тільки смуту і невпевненість в ряди малого та середнього бізнесу, що може негативно позначитися на попиті на автомобілі в наступному році", - сказав Боровик.

Крім цього, серед позитивних чинників він зазначив, що в 2011 році очікується цікавий перерозподіл сил у сегменті недорогих авто, оскільки головний конкурент серед недорогих легкових автомобілів (ЗАЗ) перейде в інший ціновий сегмент, "що відкриває для нашої компанії і автомобілів Geely нові можливості та перспективи. Адже, власне кажучи, окрім марки Lada в цьому сегменті в нас конкурентів не залишається".

Щодо ринку легкових авто в нинішньому році Боровик зауважив, що за його підсумками продажі легкових автомобілів в Україні складуть у середньому 160 тис. од., що буде перебувати в діапазоні "плюс/мінус" 0,5% до 2009 року.

У свою чергу, перша п'ятірка лідерів продажів в 2010 році має наступний вигляд: на першому місці - автомобілі ВАЗ, далі ЗАЗ, Hyundai, Toyota і Chery.

Крім того, експерт негативно оцінює тенденцію зниження купівлі нових авто фізичними особами та підвищення юридичними, оскільки у попередні роки саме фізособи визначали істотну частку купівлі автомобілів.

"За підсумками 11 місяців 2010 року можна констатувати істотне зростання продажів позашляховиків, і якщо в 2004 році їх частка на ринку становила 8%, то в 2010 році - 30%", - сказав Боровик.

Говорячи про сегментацію продажів автомобілів за типами кузова в 2010 році, директор з маркетингу АІС зазначив, що для ринків автомобілів типу універсал збільшилася, класичних седанів знизилася з 49% до 41%, а частка хетчбеків залишилася на тому ж рівні.

"За типом двигунів збільшилася з 7% до 8% частка дизельних автомобілів, з 2% до 3% - автомобілів з газобалонним обладнанням і знизилася з 91% до 89% частка автомобілів з бензиновими двигунами", - наголосив Боровик.

Нагадаємо, аудиторська та консалтингова компанія PricewaterhouseCoopers (PwC) прогнозує, що світове виробництво автомобілів в 2010 році зросте на 19% в порівнянні з попереднім роком, а саме до 68,7 млн машин.

Так, зростання світового автовиробництво багато в чому пов'язано зі зростанням попиту на автомобілі в Китаї та Індії, а також з відновленням авторинку в США після рекордно низьких показників минулого року. chery-club.com.ua
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 (голосов: 0)


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Архив

Январь 2018 (2)
Декабрь 2017 (26)
Ноябрь 2017 (28)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (26)
Август 2017 (44)


Для размещения рекламы обращайтесь в рекламный
отдел по телефону:

+38 (067) 537-82-42